آموزشگاه شیرینی پزی

آموزشگاه شیرینی پزی

آموزشگاه شیرینی پزی

آموزشگاه شیرینی پزی

  • ۰
  • ۰

ویژگی هایی که آموزشگاه ما را متمایز میکند...

برای اولین بار در ایران آموزش حرفه ای و خصوصی انواع کیک کادو و شیرینی، دسر و ژله ویژه قنادان و کسانی که به دنبال آموزشگاه شیرینی پزی و منحصر به فرد برای کارگاه های خانگی و کارگاه های  صنعتی قنادی هستند.

- آموزش تمام فنون ریز شیرینی پزی،آموزش رسپی های واقعی قنادی برای تمام شیرینی ها و آموزش تکنیک های دکور کیک و دسر که در هیچ آموزشگاه و قنادی یاد نخواهید گرفت..

آموزش در کوتاه ترین زمان ممکن در مکانی مناسب با تمام وسایل مورد نیاز برای یادگیری

برای حرفه ای ها و همکاران قناد:

کسانی که می خواهند به طور حرفه ای در یک شیرینی فروشی کار کنند و یا در منزل هنر کیک سازی و شیرینی پزی را به نمایش بگذارند با ما تماس بگیرند.

آموزش خصوصی ساخت انواع کیک های تولد،عقد، شخصیت های کارتونی، فیگور حیوانات و هر طرحی که شما بخواهید.

آموزش انواع دسر،ژله سازی ترکیب بندی

آموزشگاه شیرینی پزی  انواع شیرینی های تر، رولت،نان خامه های، لطیفه،دسر تر و ...

آموزش انواع شیرینی های خشک کره ای گردویی نارگیلی دانمارکی انواع نانهای حجیم و غیر حجیم

آموزش شیرینی های خشک سنتی و فرنگی انواع کیک های ژله ای الوان و کیک های نروژی، شیرینی های تر،رولت های مدرن، پتی فور ها،انواع شیرینی های دانمارکی، ساخت شکلات و شکلات های فانتزی و دسرهای بین المللی با تزئینات

آموزش کیک ها و شیرینی های معروف مجلسی،پایه سیب و اناناس .شیرینی های فنلاندی و اسکاتلندی،انواع کوکیز،رویه ها و کرم های متنوع،انواع کیک های اسفنجی، انواع دونات دسر های مکمل انواع پای(تارت)، شارلوت ها، چیز کیک ها، ترایفل ها و ... انواع شیرینی های ورقه ای و کیک های طبقه ای با دکور حرفه ای

کیفیت کلاس های آموزش به شدت بالا می باشد.

اصلا مهم نیست که شما ذوق هنری دارید یا نه...در کلاسهای ما تمام افراد به راحتی ساخت انواع کیک، کیک تولد و شیرینی رافرا می گیرند. آموزشگاه شیرینی پزی

نظرات (۱۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
چرا ترازو محک انتخاب مناسبی است؟

به هم پیوستن مجموعه‌ای از مزایا و قابلیت‌ها در کنار کیفیت و قیمت بسیار خوب ، ترازو محک را به یکی از شایسته‌ترین انتخاب‌ها برای عده بی‌شماری از متقاضیان بدل کرده است. سایت دیجی اسکیل به عنوان مجهزترین سایت تجهیزات فروشگاهی و صنعتی بستری مناسب و قابل اعتماد است تا ترازو محک را به آسان‌ترین شکل خریداری کنید. انواع ترازوی محک از قبیل علمک‌دار و بدون علمک و مدل‌های پرینتردار و بارکدزن و ساده، در ظرفیت‌های توزین مختلف از 35 کیلویی تا 70 کیلویی در سایت digiscale موجود است.

  • آموزش کافی شاپ
  • اگر آشپزی و پختن غذاهای متنوع برای شما لذت بخش است حتما این دوره مناسب شما است. در این دوره شما می‌توانیدبا فرهنگ غذایی ملل مختلف و همینطور اداب غذا خوردنشان آشنا شوید.

    علاوه بر این هنرجویان دانش کافی برای انتخاب و شناخت مواد اولیه ی مناسب برای تهیه ی انواع غذاهای متنوع و استاندارد، نحوه ی سرو و کشیدن غذا در ظرف و نکات بهداشتی را آموزش می بینید.

    درآخر به این نکته نیز توجه کنید که همانطور که کفتیم افراد زیادی در ایران به کافه‌ها می‌روند و اغلب این افراد را جوانان تشکیل می‌دهند که میل بسیاری در امتحان کردن غذاها و خوردنی‌های ملل دیگر دارند تا هرچند کم بتوانند با فرهنگ دیگر کشورها نیز آشنا شوند پس شما با یادکیری این آموزش‌ها باعث شده‌اید که چند پله از رقبای خود پیشی گرفته و با اطمینان خاطر بیشتری کار خود را ادامه دهید.

  • تعمیر کاتالیزور
  • تعمیر کاتالیزورچرا ما را انتخاب می کنند ؟

    مرکز تخصصی کاتالیست وان ، تعمیر و نوسازی کاتالیزور ، تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک و تعمیر تخصصی موتور خودروهای وارداتی و خاص با بهره گیری از تکنیسن های دوره دیده با تجربه درخشان، به کارگیری تجهیزات روز دنیا، مدیریت صحیح تعمیرگاهی، خدماتی استاندارد و شایسته به مالکین خودروهای سواری ارائه میدهد.

    و در آخر شما با سپردن تعمیر کاتالیزور خودروی خود به گروه تخصصی کاتالیست وان می‌توانید بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت ممکن دریافت نمائید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در گروه نخصصی کاتالیست وان در ارتباط باشید.

  • آموزش نرم افزار AutoCAD
  • آموزش نرم افزار AutoCAD هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می گردد. نرم افزار AUTOCAD یکی از محصولات شرکت AUTODESK که در آمریکا مستقر میباشد، طراحی شده است. نرم افزار اتوکد AUTOCAD، نرم افزار مادر مهندسی و برنامه ی اصلی و استاندارد طراحی و نقشه کشی محسوب میشود.

    به عبارتی میتوان گفت که نرم افزار AUTOCAD، جایگزین مداد، کاغذ، خط کش، گونیا و حتی میز رسم طراح می شود، زیرا بدون در اختیار داشتن این لوازم اولیه مهندسی، می توان ‌با نرم افزار اتوکد (AUTOCAD)، نقشه ها با اندازه ی مشخص و دقیق رسم کرد. این نرم افزار قابلیت ترسیم مدل و طرح های سه بعدی را هم دارد و در این زمینه هم از توانایی بالایی برخوردار است.

    لازم به ذکر است که کاربرد این نرم افزار معطوف به رشته های معماری یا عمران نمی باشد، بلکه در رشته های مهندسی مکانیک، طراحی صنعتی، صنایع، برق و … کاربرد مستقیم دارد، به همین دلیل است که نسخه های متفاوتی را تحت عنوان AUTOCAD Mechanical یا AUTOCAD Electerical  را به بازار ارائه کرده است

  • تعمیر ترازوی محک
  • تعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال محک نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو دیجیتال داشته باشد.

  • تعمیرکاتالیزور
  • مستر کاتالیست

  • تعمیرکاتالیزور
  • پارس کاتالیست

  • املاک تهراندشت
  • املاک تهراندشت

  • آموزش حسابداری
  • املاک تهراندشت

  • آموزش حسابداری
  • آموزش حسابداری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی