آموزشگاه شیرینی پزی

آموزشگاه شیرینی پزی

آموزشگاه شیرینی پزی

آموزشگاه شیرینی پزی

  • ۰
  • ۰

دوره تخصصی شیرینی خشک،تخصصی شیرینی تر و دسر  در آموزشگاه شیرینی پزی

این دوره اصولا برای افرادی است که تا حدودی با پخت شیرینی آشنایی دارند. در این دوره شیرینی پزی به صورت تخصصی انواع شیرینی های خشک در دوره تخصصی شیرینی خشک و انواع شیرینی های تر و دسر به روز قنادی ایرانی و غربی در آموزشگاه شیرینی پزی  آموزش داده می شود.

معیار های پخت شیرینی معیار قنادی بوده و به صورت گرم و کیلو گرم بیان می شود. هنرجو پس از اتمام این دوره  در آموزشگاه شیرینی پزی هر نوع شیرینی خشک را به راحتی با حجم بالا می تواند آماده کند.

لازم به ذکر است این دوره بسیار تخصصی با دستگاه های صنعتی قنادی چون خمیر پهن کن، فر صنعتی و ... آموزش داده می شود. هنرجویان نه تنها دستور پخت شیرنی را فرا می گیرند بلکه به صورت کامل نحوه کار با دستگاه های صنعتی قنادی را نیز آموزش می بینند.

لازم به ذکر است در آموزش رسپی یک نوع شیرینی،شیرینی های دیگری که رسپی مشابه این نوع شیرینی را دارند گفته شده در نتیجه با یک رسپی می توانید چندین نوع شیرینی دیگر را تهیه کنید.

این دوره شیرینی پزی برای قنادان عزیز و هنرجویانی که قصد کار در قنادی یا احداث کارگاه های قنادی را دارند بسیار پرکاربرد و حایز اهمیت است.

این دوره  شیرینی پزی برای هنرجویان مبتدی پس از اتمام دوره اول(گلچینی از تمام کارهای قنادی) برگزار می شود.

 

دوره کیک های تولدو یخچالی،کیک های نامزدی، طراحی روی کیک و فوندانت

در آموزشگاه شیرینی پزی ما این دوره شیرینی پزی که شامل اموزش تخصصی کیک تولد، کیک نامزدی،کیک عقد و عروسی ، اصول طراز کردن کیک های طبقاتی،برش کیک ، آموزش فوندانت و طراحی روی کیک ،آموزش دکور حرفه ای و تزیین روی کیک،کار با فوندانت و اشکال مختلف هنری،طراحی و خطاطی روی کیک با خامه ،کار حرفه ای با ماسوره ها می باشد یک دوره بسیار جامع و کامل برای تمام  قنادان عزیز و هنرجویانی است که می خواهند سبک جدیدی از از این نوع کیک ها را به نمایش بگذارند.

تمام معیار ها و نکات ریز ساخت و ماکات این نوع کیک ها با معیار قنادی آموزش داده شده و در تمامی مراحل آموزش از دستگاه های صنعتی مخصوص قنادی استفاده می شود. 

  • ۹۶/۰۴/۰۷
  • mabna company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی